פתרונות קירור

15/01/2019
מאת:
קירור בני

כל בעל עסק בתחום המזון וההסעדה, זקוק לסוגים של פתרונות קירור, אחסון של מזון ומשקאות, יין או מוצרי חלב למיניהם.

יש לתכנן היטב את הסוגים השונים של פתרונות קירור באמצעות ייעוץ של בעלי מקצוע כמו מפעלים שונים המייצרים את המקררים התעשייתיים עבור מפעלים, מרכולים או עסקים קטנים אחרים בתחום המזון. חשוב לתכנן היטב את האחסון של מוצרי המזון והמשקאות, היות וכל מוצרי המזון, צריכים להיות בקירור של טמפרטורות שונות ולכן, יש צורך למצוא פתרונות קירור מתאימים לכל עסק בתחום המזון. ישנם מקררים שקופים שמתאימים לתצוגה, כך שהמזון והמשקאות יוכלו להיות חשופים למראה עבור הלקוחות השונים שיכולים לבחור ביתר קלות את המוצרים אותם הם מעוניינים לרכוש. המומחים בכל הקשור אל פתרונות קירור, הם מהנדסי קירור שמתכננים ובונים מקררים תעשייתיים בכל מיני גדלים ודגמים שמיועדים לבתי העסק והמפעלים השונים המספקים מזון. גם ההצבה ש המקררים השונים היא חשובה, היות וחשוב לשמור כי המנוע של המקררים לא יתחמם, מה שיכול לגרום לו להתקלקל ולהשבית את העסק.

הדרישה לפתרונות קירור בישראל

בגלל שישראל הינה מדינה חמה במיוחד, יש צורך רב בתחום פתרונות קירור במיוחד לבעלי העסקים בתחום המזון שמעוניינים לא רק לשמור על מוצרי המזון והמשקאות, אלא גם לעמוד בדרישות של משרד הבריאות שמחייב אחסון בקירור כמו בטמפרטורות המיועדות לשמירה של כל מיני מוצרים של מזון כגון: בשר, ירקות, משקאות, מוצרי בצק, מוצרי חלב ועוד. אחד המפעלים שמתמחה בתחום פתרונות קירור הוא המפעל של קירור בני. המפעל קיים הרב שנים והוא מבין הוותיקים והידועים בישראל. במפעל זה, מייצרים מקרר תעשייתי, יחידות קירור עצמאיות למשאיות, חדר קירור, מקררי וויטרינות ועוד. המפעל מייצר 100 דגמים של מקררים שונים שמהווים פתרונות קירור עבור הרבה מסעדות ומפעלים שמשווקים מוצרי מזון, יין ומשקאות. למפעל יש טכנאים מקצועיים שיכולים להעניק שירות מקצועי ואמין במקרה של קלקול אחד המקררים. ישנה מערכת בקרה שבאמצעותה ניתן לראות את הטמפרטורה הרצויה ונורית בקרה שנדלקת במנידה וחסר גז במדחס. חשוב להישמע להוראות היצרן, כאשר המוצר יוצא מהמפעל של קירור בני.

הבחירה הנכונה במקררים הדרושים לעסק

יש לבחור נכון בסוג המקררים המיועדים לעסק, יעוץ והכוונה של איש מקצוע שיגיע לעסק שלכם, יוכל להעניק לכם פתרונות קירור. חשוב לא להתפשר ולרכוש את המקררים האמינים והיעילים שיעבדו להרבה מאוד שנים. יש לרכוש רק מקררים תעשייתיים חדשים המיוצרים ממפעלים מוכרים. לא כדאי לחסוך ולרכוש פתרונות קירור כמו מכירה מיד שנייה, כי אולי תרכשו חתול בשק והמקרר יתקלקל זמן קצר אחר הפעלתו. הלב של כל עסק בתחום המזון הוא המקרר התעשייתי שאמור תמיד לספק סחורה טרייה ובריא ללקוחותיו. ישנם גם חדרי קירור המתאימים במיוחד למפעלים גדולים, בתי מלון או מוסדות, כל הקשור למקררים תעשייתיים נקרא גם פתרונות קירור, שהמומחים בתחום הקירור יוכלו להעניק לנו בתכנון והקמה או הוספה של מקררים נוספים לעסק שלנו.

ברוכים הבאים

נשמח לסייע בכל נושא