חדרי קירור – פתרון לעסקים

15/06/2019
מאת:
קירור בני

בעסקי המזון ידוע שמה שמחזיק אותם פעילים הוא טיב השירות שהם נותנים, וטיב השירות תלוי בטיב המתקנים שבהם משתמשים בעסק. הדרך היחידה להצליח בענף כל כך תובעני ובעייתי כמו ענף המזון הוא למצוא את הציוד המתאים לכם בכל מובן, כדי לשמור על רמת השירות והמוצרים שלכם לאורך כל הזמן. חדרי קירור מציעים פתרון לעסקים באמצעות היצע גדול של מקררים תעשייתיים, מעולים ואמינים. חדרי קירור אלה הם שיקבעו עד כמה תצטרכו להתעסק בתיקון בעיות במקום בשירות ללקוחות. ככל שהמקררים האלה באים מבית טוב ומיצרנים מובילים, כך תוכלו למזער את ההפסדים שלכם כתוצאה מכשלים התפעול. מלבד עסקי המזון מקררים תעשייתיים נועדו גם לתעשיית התרופות והקוסמטיקה, מעבדות ואוניברסיטאות וכולם צריכים ליהנות ממקררים שפועלים בצורה אמינה.

מקררים אמינים לעסקי המזון

בעלי עסקים שמחפשים את המקררים שמתאימים להם, מוצאים בשוק מקררים תעשייתיים רבים שמוצעים היום בצורות שונות, וכולן מיועדות לעסקים שונים בתחום זה. יש מסעדות ובתי קפה ויש מעדניות וחנויות לממכר מזון, וכולם צריכים את המקררים שלהם מותאמים למוצרים שהם צריכים. יש מקררים שנועדו למטבחים ולא לתצוגה, ויש מקררים שנועדו למכירה מול הלקוחות ולכן יש חשיבות שיהיו פונקציונליים ושימושיים כך שישרתו גם את הלקוחות. רשימת הקריטריונים של מי שבוחר מקרר כזה ארוכה ולא מתחילה בתקציב בהכרח, משום שמקרר שאינו עושה את העבודה שלו כראוי גורם להפסדים רבים בגלל בזבוז החומרים שמתקלקלים ולא מחזיקים מעמד. כך שבסופו של דבר, מקרר שאינו עובד כמו שצריך ואינו מספק תנאים מינימליים נאותים פשוט יעלה יותר ממה שתכננתם.

מה חשוב לחפש במקררי מזון תעשייתיים?

הסוגים השונים של המקררים מתאימים לעסקים שונים אבל חלק מהקריטריונים שלהם אחיד:

מקרר שמאפשר תחזוקה נאותה כדי לנקות וכדי לתקן את מה שדרוש תיקון. יש מקררים שהם יפים מאוד אבל בנויים בצורה שמקשה על הגישה לכל פינה שם, וזה פשוט אינו מעשי לעסק שחייב לשמור על רמת ניקיון נקייה. זה כולל גם חלקים שחייבים להיות תקינים ולא נוטים להתקלקל, כמו מדפים עדינים מדי או ללא מסילות תומכות טובות, במיוחד כאשר זה על חשבון הנראות שלהם במקררי תצוגה.
מקררים שמאפשרים טמפרטורות שונות באותו מקרר, כדי להתאים לסוגי המזון השונים מבלי לגרום נזק למזון שיהיה קפוא או יפשיר משום שהם מאוחסנים באותו מקרר. ידוע שלמזונות שונים דרושה טמפרטורה אופטימלית שונה וככל שיש צורך באזורי קירור שונים כך גם מקרר שמספק הכל במתקן אחד עדיך לפעמים על כמה מקררים למטרות שונות. זה חוסך מקום.
מקררים תעשייתיים שמאפשרים שמירה על כשרות והפרדה בין בשר לחלב חיוניים לעסקים מסוימים. כמו גם האפשרות לנקות ולהכשיר אותם לפסח ולכל מטרה בעתיד.
חשוב לקנות מקררים מתוצרת יצרן אמין שלא רק גוף המקרר שהוא מציע אסתטי ונוח לתפעול, אלא גם חלקי המנוע ושאר חלקי המקרר שמקררים יהיו מתוצרת אמינה ועמידה. בניגוד למה שאומרים על מקררים לבתים פרטיים, שלפעמים אינם בנויים בצורה חזקה כדי שיחליפו אותם מדי כמה שנים, מקררים תעשייתיים חייבים להחזיק מעמד זמן רב מבלי להתקלקל ומבלי לגרום להרעלות מזון.
על כל מקרה, דאגו לבחור לכם שירות תיקונים למקררים שהם זמינים תמיד ומומחים מספיק כדי לדעת לטפל במקרר שלכם. מקרר כזה הוא יקר מאוד והטכנאים אמורים לדעת לתקן או להחליף את החלק המתאים, במידת הצורך, בזמן ובלי בעיות מיוחדות. שירות תיקונים שזמין לכם רוב שעות היום ומגיע בהקדם ימנע מכם הפסדים ואי נעימות בגלל הפסדים בעסק.

ברוכים הבאים

נשמח לסייע בכל נושא