מובילים את ענף הקירור

16/12/2018
מאת:
קירור בני

חברת 'קירור בני בע"מ' ממשיכה להוביל את ענף הקירור וההקפאה המסחרי והתעשייתי בישראל חברת 'קירור בני בע"מ', הפעילה בשוק הישראלי למעלה מ-45 שנים, מייבאת ומייצרת מקררים המיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות התורמות לחיסכון באנרגיה ולשמירה על הסביבה. תהליכי הייצור הינם מבוקרים תוך שימת דגש על שימוש בחומרי בידוד המיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות, ליצירת בידוד מקסימלי ועמידה בתקני איכות הסביבה. זאת באמצעות שימוש ב"קררים" (כינוי לגזי קירור) ידידותיים לסביבה ובטכנולוגיות קירור ובקרה מתקדמות, המבטיחות פעילות תקינה וחסכונית בחשמל לאורך שנים רבות.

חיסכון בחשמל – יעילות אנרגטית

בכל פרויקט שמים מהנדסי החברה דגש על יעילות אנרגטית של המתקן, זאת על מנת להקטין את עלויות החשמל שהינן מרכיב מרכזי ומשמעותי בהוצאות העסק.

חיסכון בחשמל מושג גם עקב תכנון קפדני, חישובי תפוקות מדויקים וביצוע “Setting” קפדני של המערכות הממוחשבות לעבודה אופטימלית.

שילוב כל הגורמים האלו מסייע בהשגת חיסכון אנרגטי של 30% (ואף יותר), ביחס לחנויות שבהן לא נעשה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות הפועלות באמצעות המערכות המסופקות על ידי "קירור בני", המייצגת בבלעדיות בישראל את חברת RDM הבריטית.

מהפך השירות

השימוש במערכת הבקרה המתקדמת מסוגה בעולם מאפשר למהנדסי החברה לאתר תקלות עוד בשלבים הראשונים להתהוותן, כך שצוותי ההנדסה והשירות יכולים לתת מענה לבעיות בזמן אמת – הן מרחוק באמצעות האינטרנט והן על ידי שליחת צוותי הטכנאים באופן מהיר לפתרון הבעיה בשטח.

כיצד זה קורה?

בכל מקרר או חדר קירור מותקן בקר מיוחד שמציוד בסנסורים רבים, כך שהוא מפעיל את המערכת בצורה מדויקת וחסכונית באנרגיה תוך שימוש באלגוריתמיים מתוחכמים.

בקרים אלו מחוברים למחשב ייעודי שאוסף, מנטר ומנתח את ביצועי הקירור באופן רציף. כאשר האלגוריתם מזהה חריגה מדפוסי העבודה האופטימליים (גם על ידי גורמים סביבתיים כגון דלת פתוחה, משבי אוויר חיצוניים, ניתוק בשוגג של הציוד, ניקוזים סתומים וכו') נשלחות הודעות במייל ובס.מ.ס לגורמים האחראים בהתאם לתיעדופים המוגדרים על ידי הלקוח ובתיאום עם מהנדסי החברה.

כך שמהפך השירות כפי שמוגדר על ידי "קירור בני" בא לידי ביטוי בכך  שמהנדסי החברה פותרים את התקלות עוד לפני שהלקוח מתלונן על בעיה ובטרם נוצרה חריגות טמפרטורה במוצרים המקוררים.

קו מוצרים רחב בעיצוב איטלקי

החברה מייצגת בישראל את היצרניות האיטלקיות המובילות והידועות בעולם כולו בטיב ובעיצוב חדשני ובהן:

Arneg, Oscarteilli, Pastorfrigor  ויצרנים מובילים אחרים, תוך שימת דגש על פרקטיות בעבודה.

התוצאות כמובן מדברות בעד עצמן. רק לאחרונה פורסם כי פרויקטים רחבי היקף שבוצעו על ידי חברת "קרור בני" ב"מרכז המזון" בישוב ירכא בצפון, ב"סטופ-מרקט", בפרויקט סוהו נתניה וב"טיב-טעם כרמיאל" ' קנקון אשדוד – נחשבות לחנויות היפות ביותר בישראל.

אמינות גבוהה, עלויות תפעול ותחזוקה נמוכות

המוניטין הרב של החברה נבנה במשך עשרות שנים של אספקה והתקנת מערכות הקירור והמקררים, ברמת אמינות גבוהה ותפקודם המצוין גם בתנאי האקלים הקשים בחודשי הקיץ בישראל, וכמובן בזכות מערך שירות רחב הנתמך במהנדסי קירור ואנשי בקרה המפעילים מערכות בקרה מתקדמות לניטור המקררים דרך האינטרנט.

הובלת תחום הקירור המסחרי בישראל

הבנת תחום הקירור המסחרי והתעשייתי על בוריו, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות, מערך שירות והתקנה המונה למעלה כ– 60 אנשי שטח, מחלקת הנדסה ותכנון והיכולת להתאים לכל לקוח את הפתרון הנכון ביותר עבורו, הם שמאפשרים לחברת קירור בני להוביל במשך עשרות שנים את תחום הקירור במסחרי בישראל ולשמור על יתרונה התחרותי בתחום.

מערכות בקרה מתקדמות לניהול מבנים

לאחרונה מספקת החברה פתרון כולל של ניהול המבנה (שטחי מכירה, שטחי ייצור, מחסנים, חצרות) כך שמערכות הקירור, מערכת מיזוג האוויר, מערכת התאורה ויתר המערכות הפועלות במבנה, כולן מבוקרות דרך מחשב בקרה משוכלל ונשלטות באמצעות תוכנת בקרה מתקדמת.

בנוסף, באמצעות שימוש בכלי ניתוח אנליטיים ניתן להשיג יעילות תפעולית מרבית של כל המערכות הפועלות במבנה תוך השגת אופטימיזציה אנרגטית כללית.

החברה עוסקת בייצור והתקנה של מקררים וערכות קירור מרכזיות.
החברה מייבאת ציוד קירור ומקררים מיצרנים מובילים מכל העולם ומספקת את מוצריה לכל רשתות השיווק בישראל, למרבית יצרני המזון והמשקאות וכן חדרי קירור לתעשייה ולחקלאות.
לחברה קו מוצרים רחב המונה למעלה מ-150 סוגים של מקררים, מקפיאים ומערכות קירור.
החברה מספקת מספר רב של פתרונות בתחום מערכות הקירור, תוך התאמה והתחשבות במאפייני העסק, אופי העבודה, אופי העסק, גודלו וכמובן תוך התחשבות באילוצי תקציב.
החברה פועלת בכל רחבי הארץ ומעסיקה כ-130 עובדים, מתוכם צוות טכנאים ומתקינים המונה כ-60 איש, ובנוסף מערך לוגיסטי ורחב ומחסנים רחבי היקף ובמחזור כספי של עשרות מיליוני שקלים.

ברוכים הבאים

נשמח לסייע בכל נושא