איך לבחור מקפיא או מקרר תעשייתי בצורה נכונה עבור העסק?

28/09/2023
מאת:
קירור בני

עסקי ממכר של מזון מחויבים לשמור על סטנדרטים של קירור שנקבעו על ידי משרד הבריאות עבור מוצרים מסוימים. עליהם להניח מזונות כמו בשר, גבינות ושלל ירקות ירוקים בתוך מקררים או מקפיאים. במאמר הבא נסביר איך לבחור בצורה נכונה מקפיא ומקרר עבור העסק וגם נציג מספר סוגים בהתאמה לעסקים שונים.

הקריטריונים לבחירת מקפיא או מקרר תעשייתי:

גודל המקפיא או המקרר

עבור עסקים, גודל של מקפיא או מקרר הוא קריטריון מאוד חשוב גם בשל המרחב הקיים בעסק וגם עבור כמות המוצרים שיש לאחסן.

יש עסקים כמו קיוסקים לדוגמא, שזקוקים למקרר ומקפיא קטנים במיוחד ויש מקומות כמו סופרים ששם קיים צורך במקררים או מקפיאים גדולים וארוכים שניתן לאחסן בהם פריטים רבים.

כמו כן, בעת הרכישה, יש לקחת בחשבון את הצורך בשירות הובלה של מקפיא תעשייתי, כי אם מדובר במקפיא גדול, יש צורך במשאית הובלה גדולה ושירות מקצועי ואיכותי של מובילים שידעו לשמור על המקפיא בצורה טובה.

המוצרים שיהיו בתוכם

כמות המוצרים וסוג המוצרים שיש לאחסן הם גם קריטריון חשוב. יש מקררים סגורים בעלי דלתות נפתחות או דלתות הזזה ויש מקררים חצי פתוחים עבור מוצרים שזקוקים לקירור עדין יותר.

מפתח המקרר או המקפיא

המפתח של המקרר או המקפיא הוא קריטריון מאוד חשוב המעיד על נוחות. חשוב לבחון שמדובר במפתח נוח המאפשר לקחת מוצרים בקלות.

צבע

לצבעים יש משמעות עיצובית בלבד. כיום ניתן למצוא מקררים ומקפיאים תעשייתיים בגווני לבן, שקוף או שחור. תוכלו לבחור מה שמתאים עבור העסק שלכם.

פרקטיות ניקיון

אחד הדברים הכי חשובים במקררים ומקפיאים תעשייתיים הוא הניקיון. כדאי להתעניין בצורת הניקוי שלהם ולוודא שמדובר בדרך ניקוי פשוטה עם יכולת הפשרה מהירה וקלה.

סוגי מקררים ומקפיאים תעשייתיים שכדאי להכיר

מקרר מסוג פנמה 3LX  085 H216

זהו דגם חדש של מקרר מדפים גדול ורחב המאפשר אחסון נוח של מוצרים ארוזים. היתרון של מקרר זה הוא כמות המדפים הרחבים שלו והמפתח הרחב שהוא מציע. מקרר זה יתאים מאוד עבור סופרים שרוצים לאחסן מוצרי בצק מוכנים, מארזי ירקות וכדומה.

זהו מקרר מאוד גדול ביחס למקררים אחרים ולכן, אם החלטתם להזמין אותו, אל תשכחו לוודא שיש לכם מוביל מקצועי שיודע לבצע הובלת מקפיא ומקרר בצורה איכותית.

מקרר מסוג מיני שואו שחור

זהו מקרר קטן יחסית המציע מדפים נוחים לאחסון של מעט מוצרים. יש לו שני מדפים מדורגים ומגש תחתון גדול והוא כולל תאורה עליונה.

זהו מקרר שמתאים עבור עסקים קטנים שרוצים לאחסן מעט מוצרים כמו מוצרי חלב, בקבוקי שתיה וכדומה. ניתן לשלב אותו גם בסופרים עבור מספר מוצרים קטן יחסית.

מקרר מסוג דיטונה

זהו מקרר נוח המאפשר אחסון 360 מכל הצדדים שלו. יש לו 3 קומות של זכוכית פתוחה וקירור תחתון.

הוא מעולה מצוין עבור מוצרי חלב עם תוקף ארוך, מוצרי סויה המחייבים בקירור וגם סלטים למיניהם.

בגלל שמקרר זה מאפשר הסתכלות מכל הצדדים, נהוג להניח אותו בעסקים שיש בהם מרחב וניתן לשים את המקרר באמצע החלל.

מקרר מסוג ג'נבה

זהו מקרר שדומה למקרר דיטונה שהצגנו קודם, רק שבמקרה הזה מדובר על מקרר דו צדדי בצורה עגולה.

העיצוב של מקרר זה מאוד מיוחד והוא יכול לסייע ביצירת עיצוב יפה של החנות. נהוג להניח מקררים כאלו כאשר רוצים לשווק מוצר מסוים יותר ממוצרים אחרים. בצורה העגולה של המקרר מאוד מושכת.

המאמר באדיבות חברת הובלות באביב: https://www.aviv-moving.co.il

 

 

 

 

 

 

ברוכים הבאים

נשמח לסייע בכל נושא