מקרר מעדניה

אם פעם, היינו מוצאים מקרר תצוגה רק בקונדיטוריות, היום ניתן למצוא מקרר מעדניה בכל חנויות המזון, אם במרכולים, במסעדות בקצביות, מעדניות ועוד.
תצוגה מרשימה של מזון , מושכת לא מעט קונים. העובדה הידועה היא שאנשים נמשכים למזון בגלל מראהו. זו הסיבה העיקרית שתוכלו למצור הבה מקררי תצוגה במגוון רב של חנויות לממכר מזון בכל רחבי הארץ. גם מקפיאי ויטרינה, המכילים מזון קפוא, כגון: גלידות, בשרים, ירקות קפואים ודגים, מושכים לא מעט קונים. כאשר רואים את מוצרי המזון הקפואים, מבעד הזכוכית רוכשים מהם יותר וזו עובדה. ישנן חברות ידועות, המוכרות מקררים מסוגים שונים שבהם ניתן למצוא גם מקרר מעדניה שהוא מן הנמכרים ביותר בשוק המקררים התעשייתיים.

להציב את המוצרים בתצוגה מרשימה

גם הסדר של המוצרים והצבתם, הוא גורם חשוב למכירות מוגברות. יש להותיר רושם של מזון טרי ומושך את העין, כך שימשוך את הקונים. ניתן למצוא מקפיאים שוכבים, עומדים , המיועד לתצוגה, מקררים בעלי דלת אחת, שתיים ואפילו של שלוש דלתות. כאשר התחרות בענף האוכל, הופכת להיות קשה, בעלי העסקים השונים בתחום המזון, מחפשים פתרונות מרשימים שימשכו את העין, כגון מקררי תצוגה גדולים ומרשימים. ניתן למצוא מקררי תצוגה לסנדוויצ'ים, מוצרי חלב, גבינה ועוד. חשוב לבחור את מקרר התצוגה, בגודל הנכון, כך שיכיל את המוצרים אותם אנו מעוניינים להציג בו. יש לציין, כי מקררי תצוגה, שומרים על הטריות שלהם והם נמכרים מהר יותר היות והמזון בהם הוא נגיש יותר.

אפקט החשיפה במקררי תצוגה

ניתן להעביר בקלות מקררי תצוגה ממקום למקום ולהוסיף עוד מקררים להגברה של אפקט החשיפה, שמגדיל מן הסתם את המכירות. יש לרכוש מקררי תצוגה מחברות ידועות, המספקות מקררי תצוגה למסעדות, מרכולים ובתי עסק שונים לממכר מזון, כך תהיו בטוחים כי רכשתם מקרר שיפעל הרבה שנים ללא תקלות, במיוחד אם ישנה אחריות ושירות תיקונים נגיש וזמין. יש להתעניין על החברות הידועות שמצרות את המקררים, כך שתהיו בטוחים כי מדובר על מקרר בעל שם.

ברוכים הבאים

נשמח לסייע בכל נושא